במקרה הנוכחי , השימוש באתר הוא בהצגת סדרת תמונות. לחיצה על התמונה מגדילה אותה
וזה מאפשר להבחין בפרטיה השונים.
בכיתות שבהן לוח אינטראקטיבי ניתן להשתמש ב"זרקור" כדי לעבור בין חלקיה השונים של התמונה וכך לאסוף פרטים.
שמציבים את התמונות אחת ליד השנייה אפשרות ההשוואה היא בלתי נמנעת.
במשימה שתוצג לעיל הוצגו 4 אגרות ברכה מתקופות שונות.
מטרת ההשוואה : הבחנה בסמלי החג שחוזרים על עצמם בברכות לאורך התקופות.
למידת כללים לכתיבת ברכה (הישג נדרש 3 - כתיבה למטרות שונות).
עיצוב כרטיס ברכה אישית על פי העקרונות שנלמדו.
מבחינה טכנית, כדי למקם את התמונות באתר אחת ליד השניה נבחר בעריכת הדף באפשרות של הוספת טבלה.
לכל תא נוסיף את התמונה הרצויה.
כדי לבסס את הידע שנצבר שולבה במשימה גם האזנה לשיר הקשור לנושא.
משימת ההאזנה הייתה לאתר סמלים ולהשוות עם הסמלים שהופיעו בברכות .
קישור למשימה:
ברכה לשנה החדשה - כיתה ד' - מעלה הגליל מעונה
וזה מאפשר להבחין בפרטיה השונים.
בכיתות שבהן לוח אינטראקטיבי ניתן להשתמש ב"זרקור" כדי לעבור בין חלקיה השונים של התמונה וכך לאסוף פרטים.
שמציבים את התמונות אחת ליד השנייה אפשרות ההשוואה היא בלתי נמנעת.
במשימה שתוצג לעיל הוצגו 4 אגרות ברכה מתקופות שונות.
מטרת ההשוואה : הבחנה בסמלי החג שחוזרים על עצמם בברכות לאורך התקופות.
למידת כללים לכתיבת ברכה (הישג נדרש 3 - כתיבה למטרות שונות).
עיצוב כרטיס ברכה אישית על פי העקרונות שנלמדו.
מבחינה טכנית, כדי למקם את התמונות באתר אחת ליד השניה נבחר בעריכת הדף באפשרות של הוספת טבלה.
לכל תא נוסיף את התמונה הרצויה.
כדי לבסס את הידע שנצבר שולבה במשימה גם האזנה לשיר הקשור לנושא.
משימת ההאזנה הייתה לאתר סמלים ולהשוות עם הסמלים שהופיעו בברכות .
קישור למשימה:
ברכה לשנה החדשה - כיתה ד' - מעלה הגליל מעונה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה